lørdag den 8. august 2009

Verdens Grimmeste Brudekjoler







Så er de officielt spottet.



Kjolen som får mig og sikkert en masse andre til at tage sig til hovedet og håbe at designeren havde lagt tegnebrættet eller ikke mindst hjernen i blød da han tegnede dette kunstværk af en brudekjole, der selv for en bumset konfirmant ville være for pinlig at bære.



Så kan man så lige ryste hovedet, lukke øjnene og tælle til 3 for så at håbe at en indre kjole hader dannede billedet. Men nej, den står stadig ligeså fast og from som før.



Og det er jo íkke fordi modellen ligefrem prøver at få det seriøse frem i kjolen, et lille vip med solbrillen signalere ikke "til dødens os skiller" mere "Hey dude, den var den billigste i kollektionen, og jeg gifter mig jo alligevel kun med dig pga. pengene"



HVORDAN KAN EN FORNUFTIG KVINDE VED SINE FULDE FEM VÆLGE DEN KJOLE.






Im out!






OG I KAN LIGE BANDE PÅ AT BLIVE INSPIRERET AF KJOLERNE!






2 kommentarer:

  1. OMG! Det er præcist derfor at jeg ikke ser nogen grund til at blive smedet i hymens lænker, hvis man samtidigt forventes at have så grimt tøj på:-))

    SvarSlet
  2. Haha.

    Nu findes der jo heldigvis også pæne kjoler (se evt. længere nede) men ja, de er nemlig lige til et "OMG"

    Tak for kommentarius.

    SvarSlet

Tak fordi du kommenterede på min blog, jeg vil komme med et mere uddybene svar eller tak.

Theresa (Shit & Chanel)