tirsdag den 11. august 2009

Nué Notes Love!

Købte også denne hår-kam altså til at sætte i opsat hår fra marc jacobs til 150 kr KUUUB!














Min er bare grå..
Så er endnu et nué notes piece kommet til min kollektion.
Det er en grå strik 60% fåre uld og 40% angora uld. 900 i magasin.
Jeg købte også en chanel neglelak i farven "Blue Satin" meget smuk, og tidløs. Se billede længere nede.
Jeg startede på zahles idag, der bar jeg:
Baum Und Pferdgarten kjolen, nue notes vesten, min chanel og støvler fra bianco.
Igår købte jeg nogle Tommy Hilfiger sko, det er af den art med "siv" i hele hælen, altså .. hvad hedder sådan en sko? :D:D Espadrillos fik jeg afvide de hed fra venlig Maria der kommenterede :) Tak!
Nå, any way. her kommer billeder af ALT mit nué notes tøj :o)












2 kommentarer:

  1. Sådanne sko med siv-sål hedder espadrilles :) Jeg synes faktisk, at Hilfiger laver nogle ret fine versioner.

    /Maria

    SvarSlet
  2. aaaaarh! Ja, det gør de nemlig og fik 40%! Jup Jup.

    tak for kommentar! og hjælp :)

    SvarSlet

Tak fordi du kommenterede på min blog, jeg vil komme med et mere uddybene svar eller tak.

Theresa (Shit & Chanel)